6 Şubat 2013 Çarşamba

L'OREAL Infallible ve L'OREAL True Match Pudra Karşılaştırması

Pudra konusunda hep beceriksizin önde gideni olmuşumdur. Ya rengini tutturamam, ya istediğim görüntüyü elde edemem. Benim gibi hassas ciltlere sahip olanlar bilir ki pudrayı yüzümüzde deneyerek de alamayız. Çünkü denediğimiz yerdeki fırça, sünger neyse işte mutlaka alerjik bir reaksiyon gösterir. En iyi ihtimalle gıdımızda ya da bileğimizde deneyerek alırız ki yüzde duruşu yüzde iki yüz farklı olur :)
L'OREAL Infallible Make Up da benim için o bahsettiğim pudralardan biri oldu.

L'OREAL Infallible Make Up 

Eğer doğru tonu bulabilseydim benim için kesinlikle bu daha etkili bir pudra olabilirdi. Sanırım hiç ayrılmazdık kendisiyle bilemiyorum. Benim elimdeki tonu 145 pembe ağırlıklı bir pudra. Aslında bej ağırlıklı pudraları daha çok tercih ettiğimi de kendisiyle tanışınca anladım. Pembemsi pudraları gerçekten sevmiyorum.

Bu pudranın kapatıcılığı harika, dokusu, kalıcılığı. Her şeyi güzel. 16 saate kadar kalıcılık vaad ediyor. Ama işte bu seride ben kendime göre uygun rengi bulamadım. Hepsi koyu geldi. Bir de 140 numarası vardı sanırım. Bu çok pembe gelince onu almaya gittim o esnada da True Match ile tanıştık işte :)





L'OREAL True Match 

Gelelim True Match'e... İnfallible'dan daha farklı bir seri kendisi. İstediğim tonlar kesinlikle bu seride. Ama infallible kadar kalıcı ya da kapatıcı mı derseniz, yok. Benim elimdeki D1-W1 tonu. Cildime kesinlikle uyuyor. İnfallible ile tanışmasaydım belki tatmin olurdum performansından. Ben Missha bb creami sürdükten sonra parlamayı alması ve doğal bir duruş sergilemesi için kullanıyorum kendisini. Bu şekilde çok memnunum açıkçası. Eğer yüzünüzde kapatıcılığı gerektirecek durumlar yoksa zaten yeterli bir üründür. Ama ben açık tenli ve lekelere sahip biri olduğum için biraz daha kapatıcılık özelliği istiyorum açıkçası.



Bu arada ekleyeyim her iki üründen de alerjik olarak hiç bir reaksiyon almadım. Pudralar temiz Rıza Baba :)
Kısacası True Match'in tonları, İnfallible'ın kapatıcılığından oluşan bir pudra çıkarsalar çok memnun kalırım:)

BAŞKA BİR POSTTA GÖRÜŞMEK ÜZERE ! ARRIVEDERCI!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder